Shake your bag, start learning / Torbanı Salla , Öğrenmeye Başla

12.04.2021 185

 

 

Shake your bag, start learning / Torbanı Salla , Öğrenmeye Başla

Projemizin Tanıtım Videosu

 

PROJENİN ADI: Shake your bag, start learning / Torbanı Salla , Öğrenmeye Başla

PROJE YÜRÜTÜCÜSÜ:ŞÜHEDA ASLAN

KISA AÇIKLAMA

"Torbanı Salla , Öğrenmeye Başla" projesi ile 4-11 yaş arası öğrenci gruplarının öğrenmeleri göz önüne alınarak tombala oyunu temel alınıp çocuklarla işbirliği içerisinde ünitelerle bağlantılı olarak kendi tombalamızı hazırlamayı etkinlik olarak alır.

HEDEFLER

-Projeye katılan öğrenci gruplarının iletişim becerilerini geliştirmek

-Öğrenciler arasında işbirlikçi çalışma becerileri oluşturmak

-Eğlenerek öğrenmelerini desteklemek

-Öğrenme programıyla uyumlu etkinlik kartları ile kalıcı öğrenmeler oluşturmak

-Proje etkinlikleri ile çocukların olumlu öğrenme deneyimleri yaşamalarını sağlamak

-Öğrencilerin öğrenme ortamlarına istekli katılmalarını sağlamak

-Web 2.0 araçları kullanarak uzaktan eğitim sürecinde öğrencilerin farklı uygulamaları deneyimlemelerini sağlamak

-Velilerin uzaktan eğitim sürecinde çocukların yanında aktif olmalarını sağlamak

- Çocukların kendilerine ait tasarım ürünler ortaya çıkarmak

ÇALIŞMA SÜRECİ

●        Her okul projede yer alacak öğrenci gruplarını belirleyecek.

●        Süreçte web 2.0 araçlarının aktif olarak kullanılması sağlanacak.

●        Webinarlar düzenlenerek öğretmen işbirliği sağlanacak.

●        Projenin twinspace sayfası oluşturulacak.

●        Görev dağılımları, planlamalar yapılır.

●        Afiş ve logonun tasarımının yapılması

●        Web2 araçları ile proje desteklenir.

●        Veli izin dilekçeleri alınır.

●        Ortak okullar ile işbirliği içerisinde ele alınacak konuların belirlenerek proje sürecinde bu konuları ele alan proje etkinliklerini öğretmenlerle oluşturulan webinarlar sürecinde bir takvime dökülerek uygulanır. Süreçte ekipler kurularak istasyon tekniği ,ile etkinlik çıktılarının tasarlanması yapılır. Haftalık olarak takvim hazırlanarak süreç planlanır.

 

 

 

BEKLENEN SONUÇLAR

●        Etkinlik kartları ile eğlenerek kalıcı öğrenmeler elde etmek

●        Öğrencilerin hazır oyunlardan farklı olarak eğitim materyalini kendilerinin geliştirmesine fırsat tanımak

●        Somut öğrenme tasarımları elde etmek ve öğrenmeyi kolaylaştırmak

 

●        Öğrencilerin oyunlar aracılığı sosyalleşmesine katkı sağlamak

 

PROJEMİZİN LOGOSU

 

 

 

PROJEMİZİN AFİŞİ